maandag 21 juni 2010

Ouderkerk aan de amstel 20 juni 2010.




































Ouderkerk aan de amstel, mijn (thuis)ronde. Nadat de koers redelijk rustig begon reden na de eerste premie sprint een tweetal weg. ik dacht dat het te vroeg was en dat ze het daarna wel dichtreden. niet dus. de twee pakte steeds meer voorsprong en de wedstrijd verliep redelijk rustig. er werd af en toe wat geprobeert maar zinloos. met nog tien ronde te gaan was de laatste premie sprint een feit en mijn vader riep naar me dat ik het moest proberen. ik zat veelste ver naar achter dus begon iets op te schuiven en de volgende ronde reed ik weg. nog negen ronden te gaan. overal stonden mensen langs de kant me aan te moedigen. ontzettend gaaf. met nog 3 ronde te gaan reed het peloton het gat van 20 naar 13 seconde maar daarna viel het weer stil en liep ik weer uit naar 20 seconde. zo kwam ik alleen aan op een 3e plek. heel gaaf op je thuis parcours. nu op naar het nk tijdrijden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten