zondag 6 juni 2010

Grote Prijs Vijfhuizen 30 mei.

Op de heerlijke ochtend met het zonnetje stond een tijdrit van 10 km te wachten met achtereenvolgend een criterium. Van het heerlijke weer was niets meer te bekenen toen we in Vijfhuizen aankwamen. Keiharden regen en later op de dag zelfs onweer maakte de dag niet helemaal perfect. Gelukkig regende het niet zo vreselijk hard meer toen in starte en reed ik ondanks de slecht voelende tijdrit nog een 4e tijdrit. Mijn vader (amateur b) moest na de ploegentijdrit starten. Het begon weer te regenen en het liep steeds meer uit. anderhalf uur later als geplant ging me vader van start aan zijn tijdrit en werd 11e. De andere mannen van Wtc de Amstel deden het ook goed. Daarna volgde het criterium. Bij de meisjes begon het zonnetje gelukkig nog even te schijnen waardoor het criterium onder aardig goede omstandigheden werd gereden. In de een na laatste bocht werd ik van de eerste rij af geduwd doordat iemand bijna viel en eindigde slecht in het criterium. Ik eindigde op een slechte 9e plek. Toen Dikkie(mijn vader René) eindelijk moest starten begon het keihard te onweren. Ik haalde me premie en toen stond Dikkie me op te wachten met een broodje kroket en zei dat hij zich ging afmelden. Zo zat ik, toen de andere mannen van de Amstel nog aan het koersen waren in de kou en de regen lekker aan een warme chocomelk thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten